پنج نکته درباره‌ی  پوشش که نیازی نیست از بانوان با تجربه بپرسید

بیایید صادق باشیم. چه کسی از اینکه به او بگویند چی بپوشد بدش می‌آید؟ یا مثلا وقتی دیگران مودبانه به او می‌گویند که بعد از فلان سن، نباید شلوار لوله تفنگی و یا دامن کوتاه بپوشد؟ در واقع زنان مسن چیزهایی در مورد لباس‌ها می‌دانند که دیگران باید از آن‌ها یاد‌ بگیرند. در ادامه با بنیتا همراه باشید تا آن‌ها را بررسی کنیم:

 بیایید صادق باشیم. چه کسی از اینکه به او بگویند چی بپوشد بدش می‌آید؟ یا مثلا وقتی دیگران مودبانه به او می‌گویند که بعد از فلان سن، نباید شلوار لوله تفنگی و یا دامن کوتاه بپوشد؟ در واقع زنان مسن چیزهایی در مورد لباس‌ها می‌دانند که دیگران باید از آن‌ها یاد‌ بگیرند. در ادامه با بنیتا همراه باشید تا آن‌ها را بررسی کنیم: 

1- زنان یک جفت کفش راحت را به یک کار لذت بخش ترجیح می‌دهند!

کفش راحتی برای بانوان

راکپرت، برَندی که کفش‌های راحتی تولید می‌کند، تحقیقاتی را انجام داده است که باید اعتراف کرد تحقیقات جالبی است. طبق این تحقیقات، یک زن از هر 4 زن، کفش با کفی راحت را به لذتبخشترین کار زندگیشان ترجیح می‌دهد. و من مطمئنم که تعداد زیادی از شما، در اعماق قلبتان صدایی می‌شنوید که می‌گوید: «پس من تنها نیستم که اینگونه فکر می‌کنم!» 

خریدن کفش یکی از چالش‌های بزرگ در زندگی هر خانم است. پیدا کردن کفشی که زیبا و مناسب استایل شما باشد کاری سختی است اما پیدا کردن کفشی که راحت باشد بسیار سخت‌تر است. گوش کردن به توصیه‌های فروشندگان مثل جا باز می‌کند تنگ می‌شود و … قطعاً باعث پشیمانی خواهد شد پس دقت کنید که همیشه کفش راحت بخرید.

جالب است بدانید که  علاوه بر این راکپرت، به این نتیجه رسیده است که برای 75% از خانوم ها اتفاق افتاده که پابرهنه در خیابان راه بروند تنها به این علت که کفش‌هایشان پایشان را اذیت می‌کرده ‌است. فقط به کثیفی کف خیابان فکر کنید! چندش‌آور است.  

2- بهترین مکان برای خرید مایو اینترنت است!

فروشگاههای آنلاینCredit:yesmissy

 

خرید مایو می‌تواند به یک واقعه‌ی عذاب‌آور تبدیل شود. تصور کنید، شما برهنه جلوی آینه‌ی تمام‌قدِ فروشگاه ایستاده‌اید و فروشنده که احتمالا نصف سن شما را دارد مایویی به نام «مایوی معجزه‌گر» را به شما پیشنهاد می‌کند. شما به یک معجزه نیاز ندارید. شما فقط به یک مایو نیاز دارید که بتوانید به راحتی با آن شنا کنید بدون اینکه قسمت‌های مختلف بدنتان از آن بیرون بیفتد.

مایو یا لباس شنا نام نوعی  لباس است که برای شنا کردن از آن استفاده می‌شود. همه شناگران حرفه ای و غیر حرفه ای به لباس شنای مناسب نیاز دارند. لباس شنای مناسب هم از حیث اندازه و هم کیفیت است.

مایو ممکن است از جنس‌های مختلف باشد. گاه نخی و گاه از جنس استرج و نایلون. ولی جنس لباس شنا معمولاً از الیاف مصنوعی است. هر فرد بنا به کارکرد مایو باید ، لباس شنا مناسب خود را برگزیند.شناگران حرفه ای می توانند هزینه بسیار زیادی برای خرید لباس شنایشان کنار بگذارند چون شنا بخش مهمی از زندگی آنهاست. بنابراین آنها به راحتی به سراغ مارک های معتبر و معروف می روند و مایوی مورد نیاز و علاقه شان را خریداری می‌کنند، اما این افراد هم اگر اطلاعات مناسبی از جنسی که می‌خرند نداشته باشند، نمی توانند حتی با صرف هزینه بالا، لباس مناسبی تهیه کنند. مخصوصا اطلاعاتی که فروشنده می‌دهد که اغلب نمیتوان اعتماد کرد. 

خرید اینترنتی تجربه‌ای کاملا متفاوت است و حتی می‌تواند زندگی شما را تغیر دهد. کافیست که یک سایت پیدا کنید که ارسال رایگان داشته باشد و مایویی را انتخاب کنید که واقعا به دلتان بنشیند. وقتی مایو‌ها برایتان ارسال شد (بله منظورم همه‌ی 135 تای آن‌هاست!) شما می‌توانید در خلوت خودتان آن‌هارا امتحان کنید و 134 تایی که بهتان نمی‌آید را پس بفرستید. با این روش شما بنزین اضافه نسوزاندید و پول اضافه‌ای هم برای جای پارک پرداخت نکردید. با اینکه همچنان باید مالیات پرداخت کنید اما هیچ کس نمی‌تواند جلوی شما را بگیرد که درحالی که مشغول پرو مایوها و تصمیم‌گیری در مورد آن‌ها هستید، لیوان خود را از نوشیدنی مورد علاقتان پر کنید و از آن لذت ببرید. در واقع این تنها معجزه‌ای است که شما احتیاج دارید. 

3- پشت هر کفشِ خوب یک علم و صنعت و یا حتی هنر وجود دارد.

کفش خوب

Credit:LUCA BRUNO/AP

«سالواتور فراگامو» کفاش افراد معروف است. او کارش را با درست کردن کفش‌های دست‌دوزشروع کرد. سالواتور آناتومی دقیقِ پا را مطالعه کرد و فهمید که به کدام قسمت از کفش فشار بیشتری وارد می‌شود و آن قسمت را با فولادِ با کیفیت تقویت کرد. این کار سالواتور، به قدری مفید بود که او را به قهرمان ایتالیا تبدیل کرد وحتی یک موزه در فلورانس به کفش‌های او اختصاص داده ‌شد. اما افسوس که او وقتش را صرف ساخت کفش برای مرلین مونرو کرده و هنوز کفش راحتی برای بقیه ما نساخته است تا آن ‌را در بازار عرضه کند. 

4- این واقعا جای سوال است که چرا ویکتوریا سیکرت لباس زیر زنانه برای خانم‌های واقعی با سینه‌های واقعی نمی‌سازد؟

ویکتوریا سکرت

ویکتوریا سکرت برای خانوم‌هایی که سایزی بزرگ دارند لباس زیر زنانه تولید نمی‌کند. البته به نظر می‌رسد این شرکت هیچ‌چیز برای خانوم‌هایی که سایزشان از 2 بیشتر است تولید نمی‌کند. واقعا احمقانه است. جالب است بدانید خانوم‌هایی با هیکل معمولی، سایز14 استفاده می‌کنند پس با این حساب 65% از زنان سایز بزرگ به حساب می‌آیند.

خانوم‌ها باید دادخواستی ترتیب دهند و از شرکت‌های لباس زیر بخواهند برای آن‌ها لباس زیر سایز بزرگ تولید کنند. البته شانس قبول این دادخواست کم است. بعضی از این شرکت‌ها ادعا می‌کنند که برای تولید لباس زیرِ سایز بزرگ، احتیاج به الگوی متفاوتی از الگوی نسخه‌‌های مینیاتوری موجود دارند، زیرا ساختار این دو لباس زیر متفاوت است. این به این معنی است که برای تولید لباس زیری که فقط مخصوص باربی‌ها نباشد، نیاز به الگو و کارخانه‌های جدید است. به هر حال برای ما فرقی نمی‌کند. در اصل این پولِ ما است که تعیین کننده است نه حرف و ادعای این شرکت‌ها.

ویکتوریا سیکرت بزرگترین شرکت تولیدکننده و فروشنده لباس زیر زنانه در آمریکا است که توسط روی ریموند در 12 ژوئن 1977 تاسیس شده است. این شرکت محصولاتی از قبیل لباس زیر زنانه، لباس خواب، لباس شنا، کفش، عطر و محصولات آرایشی بفروش می‌رساند. 

5- کلاه‌ها همیشه روی مد و البته همیشه ناراحت کننده هستند.

کلاههای ناراحت کننده

کلاه، نقطه تعجب‌آور هر استایلی به حساب می‌آید. کلاه‌ها حس بی‌نظیر و جالبی را منتقل می‌کنند و داد می‌زنند: «من بی‌نظیر و جالبم!»

همچنین بهتر است در این روزهای گرم از کلاه‌هایی که رنگ روشن دارند استفاده کنیم چرا که این رنگ‌ها کمتر گرما را جذب می‌کند. کلاه‌هایی با رنگ‌های تیره به دلیل جذب حداکثری گرما، حرارت پوست سر و صورت را بشدت بالا می‌برد.

یکی دیگر از نکات بسیار مهم در انتخاب یک کلاه جنس آن است. یکی از قسمت‌های بدن که به سرعت در عمل تعریق شرکت می‌کند، سر انسان است. از سوی دیگر کلاه هم مانند لباس در معرض دود، گرد و خاک و... قرار دارد. به دلیل آمیخته‌شدن عرق با آلودگی‌های معلق در هوا لازم است هفته‌ای یک تا دو بار کلاه خود را بشویید.

خب پس چرا هرکسی نمی‌تواند یک کلاه راحت بسازد؟ کلاه نباید موی سر را به‌هم بریزد و مارا مجبور کند که کل روز کلاه را از سرمان بر نداریم. همچنین نباید بعد از مدتی که آن را می‌پوشید احساس تنگی و یا فشاری به شقیقه‌هایتان داشته باشید. کلاه‌ باید گیره و یا طراحی خاصی داشته باشد تا سر جای خود بیاستد و سُر نخورد. در مجموع باید گفت که کلاه‌ها قسمتی از مد هستند که باید بیشتر به آن توجه شود و هنوز جای کار زیادی دارد.

اگر ماجرای امروز را پسندید، یک سری هم به "8 مدل زنانه که شما عاشق آنها خواهید شد" بزنید.

 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر